Julklappsjakt och sparkling water :D

Kollar på faddergalan och påminns om att jag alltid velat ha ett fadderbarn... Hmm... När jag får fast inkomst. Då. :)

Har haft en supermysig och riktigt julig dag idag. :) Sista lektionen i skolan idag och sedan spelat med Maria och Jannike. Skrev lite på två låtar och sedan mötte jag upp med Calle. Vi gick in till stan för att julhandla. Åt lunch på såå mysiga Presto (tror jag det heter) på Lilla torg, där de höll på att frysa isbanan för fullt. Weiii, hihi! :) Sen gick vi i affärer och fick faktiskt det mesta handlat. Dessutom handlade vi upp presentkortet vi fick i inflyttningspresent av Adam. Tack! :D Vi har nu en Soda Stream! Weiiii! Sjukt gött! Tänk att aldrig mer behöva köpa pysvatten... wohoo! Fett nice. Så nu sitter vi här med kolsyrat citronvatten och hallonläsk. Mumsfilibabba!
Har dessutom lyssnat på massa nyköpt smörig julmusik och slagit in klappar, lackat och haft oss... :))

Imorgon blir det gymet och lite mer stad skulle jag tro. Sen får vi se. Lussekatter kanske? ;)

pusselipuss!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, ni kan väl komma till Hanna på nyår? Vore ju jättekul!!! Miss ya babe! Men vi ses på lördag! =) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback