*** JOHANNAS OCH CALLES JUL ***

Igår firade jag och Calle jul. Det var hur mysigt som helst. :) Jag piffade både mig och lägenheten, dukade fint och lagade mat med saffran, nötter och russin i. Kan det bli mer jul? ;) Sen hade vi paketöppning och det är ju, som man säger, sällan fel, hihi. :P Av mig fick Calle en kofta och ett par finskor, ett par randiga kalsonger, två skärp (det bara blev så, hehe) och en skiva med Robbie Williams... Calle överträffade sig själv när det gäller julklappar till mig, tror jag, hihi. (Det gjorde jag med, säger han, wiiii!). *fniss* Jag fick två paket från Accesorize: ett par superfina fingerochtumvantar och ett par örhänge, så fick jag två lite mer plojiga saker från Teknikmagasinet haha, seriösa hörsnäckor till min ipod som passar mina miniöron (wohoo!) och så fick jag faktiskt de såå mysiga inneskorna från Sheepheard som jag önskade mig! :D
Dessutom öppnade jag ett paket från morfar och Renate. Kändes liksom lite onödigt att dra det fram och tillbaka... Det var en stor flaksa med Armani White! Glad jag blev - har saknat den massor ju! ;)

En högst lyckad kväll alltså. *myser*
Snart dags för färd mot Karlshamn - hoppas på fortsatt mys... :)

ÖNSKAR EDER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback