Dan före, dan före, dan före dopparedan! (eller hur blir det nu..?! haha) :P

Jag gör omellett alldeles för sällan. Hemma åt vi det ofta. Skyller på att Calle inte tycker det är så gott. Idag kände jag dock pressen av alla äggen i kylen och oj vad gott det blev! Mumma! Varm tomatgrönsaksröra och keso till det. Sjukt gott. ;)
Frågan är vad Calle och jag ska äta imorgon, då vi ska fira jul. Förlag, någon?

Nu är äntligen apelsiner och nejlikor köpta! Idag ska den sista doften av jul fylla vår lya... :)

Häromdagen tog jag ett långt och varmt eukalyptusbad medan jag lyssnade på musik av Dvorak och roades av hur förvånad katten var över att matte låg i ett vattenfyllt grönt hav. Haha. Sjukt sött.
Funderar på en revival... men var tusan har jag lagt mitt badsalt? Hmm... tänkatänka. Ah, tror jag vet. :)
Ska f.ö. börja julstäda här och spela cello. Grannarna blir nog glad att jag åker i helgen, haha. Eller? ;)

Denna veckan är som salva för själ och hjärta.
*njuuuuuuuuter vidare*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback