Rrroligt, men trött är jag!

Det är inte nån direkt mjukstart här inte... Vi går mellan ca 9-17 varje dag, med scheman fullspäckade av information, föreläsningar och repetitioner inför fredagens konsert.
Till sistnämnda är jag med i gospelgruppen. VI SJUNGER AFRIKANSK GOSPEL PÅ FRANSKA!!! Och passen är ca 4 timmar långa... Öhh... Och allt lärs in på gehör/bara med text... Jobbigt! Men skoj, ja. :) Fast i skrivande stund är jag allt bra trött. Alla nya intryck tröttar, helt klart. Minns bara hur det var på Ljungskile förra året, hur trött man var då... och då var det ändå världens chill jämfört med detta, haha!
Men det är kanske bra att vi redan nu får se att det kommer krävas en del av oss? Hmm...
I skrivande stund längtar jag till helgen. Även om den ser ganska fullspäckad ut... :/ Åhh! Jag vill va pigg!!!

Det var roligt igår också i alla fall. Långlunchen spenderade jag och Jannike här hemma hos Calle, trevligt trevligt. Johanna var också här en sväng igår och lånade borren... Sen grejade vi lite här på kvällen, men som sagt blir man ganska så trött... Vill bli klar här nu! Helgen? Sure hope so... Imorgon kommer iaf våra luckor och efterlängtade lådor till köket! :D

Nu måste jag borsta tänderna och gå till skolan.

[Musikerergonomi, studiehjälp, studentkårsinfo och gospelrep).]

pussen hejje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback