Nattligt hej från lilla mej

Oj, det är visst september nu! Tokigt. :)

Snart är en hel vecka på skolan avklarad. Också tokigt. Hehe.
Ikväll är det konsert och fest. Calle följer nog också med. Men det blir nog hyfsat lugnt iaf, för på lördag är det ju helgens absoluta höjdpunkt: Lisas inflyttningsfest!! :D

På tal om Lisa så fikade jag med henne och Rebecka nu ikväll. Fatta gött det är att ha dem här! Fatta massa skoj och mys vi ska ha! Weeeiii. Och bonus till vintern då en fjärde cosmobabe flyttar ner - Annelie. :))
Vi var på Simrishamnsgatan 3 idag. Det kunde kanske inte ha ha varit mysigare, men de kunde ha haft bröd, godare kaffe, och de kunde definitivt haft trevligare personal! Grr... Men sällskapet vägde upp det hela. :))) Sen hängde vi här och kollade in vår lägenhet och drack av mitt nyinhandlade te. Mums! Fatta mysigt att köpa sådana saker, och få ha dem i sitt eeegna kök.... weiiii! Sjukt pepp på livet! :DDD

Fick schemat idag och allt verkar än så länge super! Ska bara fixa cellolektion och sånglektion, och den där grejen med Lars Jöneteg också... hmm... Imorgon. Idag, alltså, hehe. Fredag.
Musikerlinjen lockar än, men nu när man såg alla roliga saker/ämnen vi får ha - plus att vi haar tid till övning... då känns det som en himla bra start om inte annat. :)) Det kan nog bli super det här. Weiiii! :D

KONSERT FÖR ALLA SOM VILL IMORGON KVÄLL, KLOCKAN 18.00 PÅ MUSIKHÖGSKOLAN!!!
Vi visar upp det vi gjort under veckan... ;)

Nej nu måste jag sluta de blå... även om jag inte är ett dugg trött! (??)
Skönt att få skriva av mig lite iaf. ;)

I'll be back................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback