2006-08-31

Sitter med en kaffe och tallrik med jordgubbsyoghurt och crunchy och väntar på de nedrans lådorna och luckorna! Halv åtta skulle de komma... Jag hade gärna sovit lite till... hmm. Jaja, får intensivvila i helgen, hehe.

Jag börjar klockan 9 idag (också). Gospel i tre timmar. Vi körde med komp igår och det kan nog bli riktigt bra!! :D Måste bara kolla upp om ickeelever får komma... och kolla hur jag ska göra med mitt dubbelbokade schma! Varför ska alltid jag råka ut för sånt, hehe? Jaja, det löser sig. Och förhoppningsvis löser sig resten av schemat också idag. Cello, sång, piano och satslära ska läggas. Hehe, och alla skolans elever schemalägger samtidigt... ehhh.... jag anar kaos..! Hehe. Very well.
Utöver det var det biblioteksgenomgång och så vankas det te hemma hos Jannike.

Calle och jag klarar sambolivet fint, tycker jag. Lite tjafs ibland men det behövs lite sånt också. Liiite. Igår gav vi varandra presenter. Båda hade handlat men ovetandes om varandra. Hihi. Så sött så, hehe. Jag hade hittat snapsglas till Calle, med Gamle Dansk-text. ;) Och av Calle fick jag Backpacker 3!!! Jag har letat jättelänge och så hittade han den, 3-pack och weiiii vad jag blev glad! Mer presenter åt folket. Då blir man glad. Haha. ;) Jaja.

Nu kommer luckorna snart! Jippie!! De ringde att de var på väg... hade inte hittat oss pga att namnet nere i den där glasbehållaren på väggen inte är bytt. Men nu vet de. Hoppas de är fiiina! :D

Nu ska jag fixa matlåda. Skyndaskynda. ;))

pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: johan

hej! jo det var gött som fan på lördagen också. blev en hel del folk o så! ok. ni bara tog de lugnt? händer nu ihelgen då? nån fest med folket från MH kanske? ha det. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback