2006-08-24

För andra dagen i rad väcks jag av Calles alarm. Det kanske inte låter som världens jobbigaste grej, och klockan är ju faktiskt nio, men det äär sjuukt jobbigt! Grrr. För Calle har en sjukt irriterande alarmsignal och så ställer han den typ en timme innan han ska upp och ligger sedan och snoozar - vilket betyder att man väcks av denna signal huur många gånger som helst! Ahh! Grrr. Very well, could be worse... eller?!

;)

Passar på att välkomna min sötenos ERIKA (
http://erikalowerot.blogg.se) till denna värld av bloggar, hehe. Ska bli gött att bli lite updated, hihi. ;) Sautan, jag sauknar dig, hjärtat!! Men nu i höst ska vi nog kunna träffas lite oftare, don't you think? :))

(Oj, nu började det ösregna!)

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Wow, snygg frisyr. Modigt... Jag är för feg för sånt. Nu har vi ju inte hunnit träffas. :( men hoppas du får det bra i Malmö och att du kommer hit snart igen. puss och kram

2006-08-24 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback