Utflyttningsfest och en dag som försvann...

Fattar inte att klockan redan är åtta på kvällen! Vart har dagen tagit vägen?
Okej, jag sov ju fram till lunch (kom väl i säng vid halv sju i morse efter lyckad kväll på Avenyn, hihi) och sen var det dansklass. Och sen hade jag mäkta otur med allt vad spårvagnar och bussar heter, så det tog ju ett tag att komma hem. Hmpf! Men men, möttes i alla fall av min underbare Calle. =))) Vi handlade och lagade seriös kycklig och ris och sås och sallad. Mums! =P Sen åt vi glass och tvättade... Det senare håller jag fortfarande på med. Hehe, har torktumlat för första gången idag! Eey va! Hehe! ;) Blir nog en lugn kväll för övrigt, ensam hemma... =)

Kvällen igår blev alltså väldigt lyckad. =D Åhh, vill inte att Lotta och Gisela ska flytta!!! =( Men gött igår alltså. =) Kom till deras lägenhet efter dansen och hade det gött där med vin, gott folk och Playstation till framåt midnatt. Sedan hamnade vi på Glow... och där var vi tills efter stängning, haha! Men jisses, vilket place va..! Sjukt kul hade jag och det är ju ett schyst ställe - men jäääklar vilka typer det fanns! Alla de sorter..!! Hrm! Hehe... Lagom kul stundtals kanske... Men då är det tur att man var omringad av goa människor, hehe. =)))

Imorgon blir det fika med Nicole och så kommer alla Schönbergare hit. Ska bli niiice. =) Och så är det påsklov på riktigt - Calle ledig också då... länge... mmm... och jag med... hihi! Som jag längtat! =D

Nu är det bud på popcorn eller bulle eller nåt... hihi.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback