Power?

Öhhh... helt vansinnigt seg i huvudet! Repat nästan konstant sedan klockan nio i morse tills nu! Puh! ;) Fyra sjukt tidiga morgnar gör ju inte saken bättre... och så är det rep ikväll med Den Gamle Blau! Ahh! Giv mig kraft, snälla! Hihi. Men livet är gött, så jag borde inte klaga. Till och med solen verkar ju vara på väg! :D

Imorgon är det forstatta Mozartrepetitioner från klockan tio till lunch, halv ett. Eftermiddagen vigs åt cellorep med Den Gamle Blau (konsert tisdag v. 16)... På kvällen blir det antingen mer rep och HipHipp!-kväll, eller så ska jag ta mig till stan och gå på sista föreställningen av "Askungen" på Operan, med Lotta. :)

Igår hade jag cellolektion och efter det var jag och Calle på bio och såg "The Producers". Hehe, vi hade seriöst hela salongen för oss själva - bortsett från en äldre man som satt längst fram (och vi längst bak). Hmm... Vi kan väl i alla fall säga att musikalen förmodligen gör sig bättre på scen. Hade de dragit ner lite på det teatraliska och skippat några scener hade den nog varit bättre... Men den hade sina stunder och nummer, och bio är ju trots allt mysigt så... :)

Haha, jag har ju faktiskt påsklov imorgon efter lunch! Men det ska ju repas en del så jag stannar iaf till och med torsdag kväll... Och kommer kanske på söndag eller måndag och repar lite till...
Annars blir det till att hänga i Göteborg, öva, dansa, umgås och kalasa lite... ;)

Karlshamn om en vecka då ja. Var ett tag sedan sist. Jul? Jo. Ska bli mysigt att komma hem till mor och far, marsvni, släkt och vänner. :) Men ojoj, vad mycket det kommer vara att göra! Puh... Men det lär bara vara göttiga saker så det gör ingenting.

Spelar och sjunger i kyrkan på långfredagen klockan 10.00, förresten, om ni har vägarna förbi...

Nej, nu ska jag tvätta och ladda batterierna! :)
Pussen och kramen!

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback