Jag går i tusen tankar... och känslor!! :/

Man borde helt klart vara gladare när man kommit in på Musikhögskolan och dessutom var bäst... suck!

Men jag är fylld av känslor så glädjen har inte riktigt hunnit infinna sig än... dubbelsuck!

Ett långt telefonsamtal med Calle nyss gjorde mig på lite bättre humör, i alla fall. Han vill flytta med mig. :) Nja, vill och vill... men han gör det i alla fall! Lite av magontet försvann... Så länge vi har varandra så klarar vi väl ändå allt? :)

Att dessutom några av mina bästa vänner bor i både Malmö och Lund känns himla fint. Saknat er!

Tusen tankar och känslor i mig, men jag ser ett ljus där någonstans... Det blir nog ganska bra, trots allt. :)

Det sticker i ögonen, men jag är nog glad, trots allt. Jo.

Jo, det blir Malmö och Musikhögskolan i höst! Kanske att jag måste börja på ML, men de har lovat att hjälpa mig och skräddarsy programmet, så jag i princip går IE - och sedan kan byta... på nåt sätt... någon gång...

Suck (av lättnad?)...

Det blir nog ganska så bra ändå...

s.c.h.i.z.o.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer bli bra tror jag! Vad är det som känns jobbigt med att lämna göteborg? Kompisarna? Staden? Skolan?
Sjukt bra att Calle följer med också! Shit Johanna: Tänk att du har kommit in på MUSIKHÖGSKOLAN! Det är stort jue!
Massa kramar!

2006-04-27 @ 15:34:19
Postat av: Annelie

Wei!! Jag blir faktiskt himla glad att du hamnar i Malmö, snäckan!! Jag flyttar ju i januari!! =)) Ahh... göttigt vi ska ha! Och Calle följer ju med dig ju!! Och du är ju bäst ju!! =)) Love Ya! Pussar

Postat av: Camila

Lycka till, vad du än bestämmer dig för! Puss & kram! /C

2006-04-27 @ 22:01:23
URL: http://30kr.mine.nu
Postat av: Sofia

Ah vännen! detta är ju göttit! DU ÄR BÄST! och allt kommer bli så bra så=) luv yo. puss

2006-04-28 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback