Hejdå postpanik: Välkommen bestlutsångest!

Ahhh!

Kom tyvärr inte in i Malmö som cellopedagog, men antogs till musiklärarutbildningen i både Göteborg, Malmö och Örebro! :D
Så det känns himla roligt. Nöjd över resultaten också... :) Känns som det var ganska nära... grr... hmm... Men nära skjuter ingen hare så det var ju bara jädrigt synd att det fanns de som var bättre!! ;) Men men, nöjd och glad, i alla fall. (Och stolt över mina klasskamrater!)


MEN VAD TUSAN SKA JAG GÖRA NU? VAD BLIR BÄST FÖR MIG?

 

Folkhögskolan eller Musikhögskolan?
Måste ju iaf ha tid att öva och bli bättre - så att jag kommer in, hihi! ;)
Fördelar och nackdelar med... allt!


Mailat en massa nu. Blev ju inte så mycket klokare av Internet... hmm.
Tänkte ge mig på telefonen nu, hehe, för jag vill bestämma mig nu! :)


Shit asså. Jag är bra ju, haha! Synd bara att folk är bättre! ;) Men jag ska bli bättre och då jäklar! ;)))


Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltså, du vet nog vad jag tycker :) Malmööö! Men om du går musiklärare kan du väl söka till musiker igen om ett år?
Pusseli!

2006-04-26 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback