Go' och gla'!

För att ta igen veckans tidiga morgnar och sena kvällar (och eftersom jag börjar jobba imorgon klockan 06.00) tänkte jag ta sovmorgon idag... Det gick sådär. Vaknade vid niotiden av att några av grannarna (tonårspojken och mamman som brukar höras..?!) hade ett gräl och skrek så att säkerligen hela Björkekärr hörde! Puh... Lyckades dock somna om men för en stund sen var det nån som började bygga på någonting... hrm... Nåja, går jag bara och lägger mig i vettig tid ikväll så ska jag nog vara fit for fight för både jobb och Lisa (som kommer hit, wiii!!)! :)

Funderar på att baka scones nu. Lite lyx med nybakt bröd och scones tar lite lagom tid, hihi. ;)

Riktigt gött att jag insåg det där att man inte kan ha "bra" veckor om man inte har "dåliga" veckor. Utnyttjar nu min "dåliga" vecka och njuter av det, hihi! Sjukt gött. ;)
Idag ska jag och Calle försöka umgås lite. Han jobbar hela helgen och jag jobbar imorgon. Sen kommer Lisa! :D

Njuter av livet och lyckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback