FRUSTRATION!!! BITTERHET!!! TÅRAR!!! GAHH!!!

Det här är helt sjukt. Hehe, enda fallet i Sverige för att vara exakt...
JAG VAR BÄSTA CELLISTEN I MALMÖ!!!
Helt galet roligt men också något så vansinnigt bittert...

Grejen är den att jag inte visste att det var någon rangordning av program man gjorde på ansökan. Jag bara skrev upp det jag ville söka... Så trots att jag var bäst (hur sjukt är inte det?!) så kunde de bara ge mig klasslärarplatsen och inte pedagogplatsen..!! Gissa om jag är ledsen, bitter och har mer ont i magen än någonsin??!! :(((

Dock var hon jag pratade med underbar och lovar att göra allt hon kan. Detta har som sagt inte hänt förr... (Typiskt mig eller vad sägs?) Grr... åhh!! FRUSTRATION!!! Senaste jag hörde var att jag i "värsta" fall får hoppa på den utbildningen jag kom in på i Malmö, för att de sedan skräddarsyr ett program åt mig... och får mig "att känna dig som en cellist", som hon sa...

Hur..??
Varför..??


Fan vad jag bölat. Men fan - jag var bäst, hihi!

Dags att försöka få ordning på tankarna och... åhhh!! GAHH!!!

Men puss ändå - snälla gör så att det löser sig!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh,gud så irriterande!! Men du... fokusera på att DU ÄR BÄST (vilket jag i för sig redan visste, det ser ju vem som helst ju!!) och att de faktiskt försöker lösa det åt dig. Mycket mer kan inte du göra..!! Håller tummarna för dig!!! Love U, babe!!
Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback