2006-04-02 (grattis Paul och Emma!)

Wiii, jag blev inte lurad igår! Hehe, lurade dock Calle att det låg en död häst och var en massa poliser borta vid Stabbetorget... =P Okej, så det var kanske inte årets lureri, men ändå! ;)

Är nyss hemkommen från jobbet. Var kul idag också. :) Men ojoj, sicken träningsvärk jag har! Ran har blivit vår nya danslärare - vilket resulterade i mitt livs både roligaste och definitivt jobbigaste jazzklass! Puh!

Åt frukost med Calle i morse. Det händer ju inte alltför ofta... hehe. Sedan att det var halv sju i morse och han kom hem från jobbet/puben... Nåja, gemensamt var det i alla fall, och trevligt, hihi! :)

Åhh... Calle säger att han har en överraskning men vägrar avslöja nåt mer! Ahh! Jag blir galen! Hmm... vad kan det vara? Själv är jag lite sugen på att dra med honom till IKEA en sväng idag...

bye for now


----------


Nä, det här var det värsta jag varit med om! Vilken grym träningsvärk! Och Calle har minst lika ont efter sitt senaste gympass... Vilken syn vi måtte vara, haha! Som ett gammalt par med krämpor... :P

Överraskningen var bio, wii! Men vi bestämde oss för att gå på den imorgon, efter min cellolektion. Då kanske vi kan njuta lite mer (röra oss lite mer, haha)... The Producers, yes! :)))

Mat näst. ;)

puss hej

Kommentarer
Postat av: Milla

hej.. såg att du går på ljungskiles folkhögskola.. funderar lite på den till hösten.. tänkte fråga dej vilken åldersgrupp som går på skolan ? hur är folket där, vilken ålder dom är i och så ? =) kram

2006-04-02 @ 21:08:31
Postat av: Johanna

Hejsan Milla!

Åldern varierar beroende på vilken linje man går, skolan har ju flera olika. Men bland musikarna ligger den nog på 20-25 ungefär... Men yngst är nog 18 och äldst över 30... Folket är underbart - finns alla de typer! =) Hoppas detta var till lite hjälp. kram Johanna

Postat av: Milla

Hej =) jaha jag förstår. jag tänkte läsa någon allmän kurs eftersom jag inte har läst gymnasiet. och jag tänker att dom kanske inte är över 30 då... men det blir säkert jättebra, tack för informationen =)

2006-04-04 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback