Blogg

God kväll gott folk!

Johanna Hydén har nu blivit civiliserad (hmm?) och skaffat sig en egen blogg. Nåja, skaffat en blogg har jag ju i alla fall. Så får vi se hur det blir med det... Men det verkar helt klart vara värt ett försök.

Med mig är allting bra. Nöjd, glad, kär och galen. Väldigt lycklig, när jag tänker efter. Lycklig över att få hålla på helhjärtat med musiken som jag älskar, lycklig över mina söta vänner (som jag dessvärre inte träffat på alldeles för länge nu), lycklig över min lilla trivsamma lägenhet, mina söta och snälla föräldrar och min helt underbara Calle. Mmmmm... *myser*
Det är inte mycket jag kan klaga på, tvärtom känner jag mig lycklig som aldrig förr. Men visst finns det saker man saknar från sitt "gamla liv". Små och stora saker. Saker man lärt sig uppskatta mer nu när man inte längre bor hemma... Som pappas nyköpta frallor (med mera... hehe) på helgmorgnarna, mammas underbart goda mat (hur gör hon för att alltid lyckas?), mitt söta lilla marsvin, att ligga utsträckt i soffan... och somna gott framför TV:n... Men det var då och nu är nu. Och allt är gött. Ser dock fram emot att komma hem nästa vecka, även om jag faktiskt inte haft någon hemlängtan...

Nej, nu ska jag inte sitta vid datorn längre. Det finns fortfarande lite saker jag borde hinna göra idag...
Men detta är ju i alla fall än början (om än skriven med både trötta ögon och fingrar...).

Sov sött, alla prinsar och prinsessor! Imorgon blir det mer övning och sen åker jag in till stan. Göteborg. Sveriges baksida. Hehe.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback