Tillbaka

Man kommer in i gamla rutiner otroligt fort...

Jag och Calle är tillbaka i Karlshamn. Det är skönt och roligt och lovet känns välbehövt (men cellon och stämbanden är också här, så klart, hihi). Vi kom hit strax innan halv fem och var lagom trötta efter att ha jobbat vs. festat hela natten och rest hela dagen... Men som sagt, det tog inte lång tid innan man var tillbaka i gamla rutiner. Snart hade man ätit en massa gott (mat från mamma och godis från pappa - as usual då alltså... hehe) och minst lika snart satt Calle och pappa framför Discovery medan jag sjöng i duschen och mamma satt och stickade på min nya kofta... Gött mos.

Jag gick upp för en timme sedan men Calle ligger kvar i sängen. As usual det med, haha. Jag ska till tandläkaren och tandregleringen idag, annars är det ingenting bestämt. Jo, Calle har lovat att vi ska ut och gå en sväng och sen tror jag att han och Linus skulle träffas ikväll... Får se om jag bara chillar hemma idag eller om jag träffar lite godingar här... =) Det blir nog nice i alla fall.

Utgång med prinsessorna mina på fredag. Härligt! Synd bara att inte alla är hemma...

Nej, nu är det nog dags att gå och ruska liv i prinsen min som snusar så gött där uppe...

It's nice to be back. =)

Pussar och kramar och massa med kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ville ju också komma på fredag! Attans! Hoppas ni har jättekul och hälsa brudarna från mig, okej?

Tack för sms-stödet på tävlingen, det gick faktiskt jättebra! Kom sjua av 40 startande i ena klassen och precis utanför prispallen i den andra. Nog lite din förtjänst, hehe!

Kraaam!!!

2005-11-01 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback