Saturday in the park... nanananana!!! ;D

Jag kommer förmodligen aldrig sluta förvånas över alla människor som högt och tydligt pratar med sig själva (?!) på bussar, spårvagnar etcetera. Huu... läskigt!

Jag har myst i min ensamhet nu på förmiddagen. Har varit i stan och njutit av härligheter på NK... mmm... hihi. På vägen hem handlade jag lite, så nu tänkte jag snart överraska Calle och Simon med nybakade frallor och lite så... mums! Hihi. Frukost för dem, lunch för mig. ;)

Sen ska jag och Calle in till stan och fortsätta vår härliga lördagstradition: Gå på stan, mysa och fika. Idag blir det nog Fröken Olssons... Det ryktas om att det är mysigt och att de har helt sjukt stora kakor. Låter fint det, tycker vi. Hihi!

Ikväll ska jag träffa Lotta från Karlshamn och gå ut och dansa! Yeah! Håll i hatten. ;)
Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback