En annan gång...

Usch jag har en tryckande huvudvärk. Kaffet hjälpte inte. :(

Efter en förmiddag full av övning och gehör har jag ingen som helst lust att öva. Inte att göra musikhistorieläxan heller för den delen... Ska dock spela duetter med Camille kvart i tre och det ska bli kul. :) Men tills dess... Tills dess ska jag inte göra något vettigt alls. Man behöver helt klart bara ta det lugnt och njuta ibland - och klara av att göra det utan att få dåligt samvete... Hm, inte alltid jättelätt när man vill ta vara på tiden och utveckas... Och ändå kan och borde man alltid öva mer än man gör! Ahhh!
Igår satt jag dock en stund och spelade en massa meck på pianot... Hade lust att skriva en ny låt, men där tog kreativiteten stopp. Tyvärr. En annan gång. :)

Mmm... snart helg nu! :) Och då är det Kulturnatta på Artisten på fredag, träffa Lotta på lördag, dansa på söndag och - så klart - umgås med Calle... min prins.
(Jag älskar dig helt galet mycket!!! *pussar*)

Nej men om jag skulle gå och sortera min rena tvätt kanske? Det är ju liksom ett nödvändigt ont. Pallar dock inte stryka... inte nu... En annan gång. :)
Och så ska jag nog äta ett äpple också. Det är väldans gott, hihi.

Jazzjam ikväll? Tror det... Annars blir det väl att kolla på TV... eller öva... eller bara mysa med musiken för att det är så himla gött! ;) Eller nåt... Imorgon ska jag och Stina (cello, 2:an) stå i skolans café och utöver det blir det övning och tidsfördriv - har inga lektioner. Fredag sång och piano. Sedan: Göteborg! :D

Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback