Cellojam!

Vilken underbar kväll och natt det har varit! Vi fyra cellister (och några andra härliga människor) har haft det hur gött som helst! :D Först åkte jag och Stina till Uddevalla och handlade diverse nödvändigheter. Sedan joinade vi Emma på Kamratgården och hjälptes åt att göra cheesecake och pastasallad. Mums! Till det en utsökt god bag-in-box... hehe. Pia kom och vi åt och drack och hade det allmänt gräjt. Sedan gick vi till Skar och där satt vi och jammade med våra celli långt in på natten... vilket var hur kul som helst! Wiii! ;D

Cellojam, vin, goda vänner, biljard... kvällen var som gjord att bli übergöttig ju, hehe! :)

Hungrig blev man dock igen och jag och Petter kokade ännu mer pasta och värmde mammas supergoda köttbullar... Sedan pratade vi och pratade... och så vips var klockan halv sju! Ojoj! Bara en timme kvar till frukost! Det blev en timmes power nap där och så var man på g igen! Haha! Gött mos.

Efter frukosten piggade jag upp mig med en lång och härlig promenad. Back on track. Nyss började jag städa rummet och packa. Nu kollar jag mailen. Snart ska jag öva och ha brukspiano... Sen blir det till att städa klart och packa klart och - med största sannolikhet - soooova! Hihihi!

È vita è bella! ;D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback