Things to do...

Det är en del jag måste göra idag, innan det är dags att återvända till Västra Götalandet:

* Packa allt jag ska ha med mig... (det är en del när man inte ska hem mer innan jul, snart blir det ju kallt ju!)
* Panta burkar... (fattig student ser det nästan som ett jobb, haha)
* Lösa in Bingolott... (100 kronor - fattig student ännu gladare)
* Gå till Folktandvården... (skriva under sån där "frisktandvård" eller vad det nu hette...)
* Öva... (öva bör man, annars dör man)
* Duscha... (duscha bör man, annars blir man äcklig)
* Luncha med pappa... (äta bör man ju också - speciellt på Gourmet Thai med en betalande far hehehe)
* Kolla klart på "Proms"... (vill ju se, och pappa vill nog ha tillbaka sitt band... som vanligt då ja hrm)
* Mysa med Peanut... (saknar min lilla hårboll så man får passa på)

Better get started. ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla typiskt att jag var skitbusy denna helgen. haft kul?
Jag ska hem på onsdag istället, haha, känns ju bra. Imorrn blir det ark-konsert. jag och rebecka är som småflickor igen! Dansadansadansa. Fast fult då, inte sån dans som du menar när du säger att du ska dansa :)
Pusss heeeej!

2005-11-07 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback