Snö och lussefeeling

Idag snöade det här och Johanna blev glad som ett litet barn. Sprang ut med sina kompisar och fångade snöflingor i ansiktet... Mmm... (Jag älskar vintern och jag har saknat den).

Nu har det dock regnat och det är inte mycket vitt kvar därute... :(

Dagen har varit fylld av musik - från 09.00 till alldeles nyss. Ska ta en liten vila nu och äta så jag orkar öva lite till och sedan spela fint ikväll. ;) Vi ska spela klassisk musik efter veckans bio "Tillsammans med dig".

Imorgon har vi vårt första luciatåg. Vi övade idag. Mmm, jag älskar lucia också. Känns lustigt att inte vara med i kyrkan i Karlshamn i år. Jag har ändå varit där de senaste 12 åren... Och förra året var ju alldeles extra mysigt och häftigt... Mmm... *minns och myser* Finfint. ;) Hihi.

Ha det finast. Hörs och ses.
*PUSS*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill också ha snö! Och åka skidor... Haha, det är alltid det man längtar efter såhär års, eller hur?
Jag längtar lite efter Karlshamn också - och efter er! Jag kommer hem den 17 har jag bestämt nu. när kommer du? (har glömt)
Spelningen gick bra igår. Det var nog för att du höll tummarna :)
Luv ya! Pusselipuss!

2005-11-30 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback