Bud på en Cosmopolitan, oh yeah... ;D

Ojoj, vad fort dagarna har gått - igen! Vet dock inte varför jag skrev ett utropstecken - det är ju inte så att man förvånas precis... Allt och alla tycks vara slående överens om att tiden bara går fortare och fortare. Hmm... Nåja, den går fort när man har roligt också och det måste jag säga att jag har haft den här veckan. So far so good. Har både tagit det lugnt och varit igång, träffat en massa goda vänner, haft sånglektion, varit ute och sprungit (nåja, joggat i alla fall hehe) och lite så... Ikväll vankas det födelesedagsmiddag hos mormor och sedan utgång med några av mina tjejjor. Great! :D
- Då blir det Cosmopolitan ikväll då? undrade Malmberg när vi chattade lite. HELL YEAH! Hihihi. Fast det är faktiskt inte Lorden som har godast i stan... attans. Men men, for old times sake liksom. ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas ni får kul ikväll!
Jag ska på koolaste indieklubben i Malmö, tror du man fortfarande är hipp om man dricker cosmo där? Hoppas det.
Det regnar här... Bluäää!
Hälsa alla tjejerna!!!!!!!!!!!! Och alla andra, of course. Puss!

2005-11-04 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback