4 veckor kvar...

... av den här terminen! Helt galet fort går tiden!! Men det är niiice. Längtar efter min cosmpolitangirls nu alltså! Och mina pöjkar... ;)

Men först ska det handlas julklappar och drickas glögg i bag-in-box, haha..!
Och en/ett och annan/annat konsert/luciatåg ska också hinnas med...
Och så ska jag lära mig de förbannade dubbelgreppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahhhh! Grr...

Men jag vaknar i alla fall till ljuv musik från min telefon... Wiiii. Min prins sure know how to sing! ;D Och Linus. Hehe. Spela kan de ju med. Guuuuuuuuuuu. Löv it liksom, hehe.

Pussar på alla prinsar och prinsessor! (Miss you guys...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det blir nog inte förrän ganska sent och jag stannar nog inte så länge för så mycket tycker jag inte om Karlshamn, haha. Men det blir några dagar innan jul och så fram till nyår iallafall. Så då ses vi, äntligen!
Uärk, jag har blivit förkyld och hostar och var jättehes igår. Försökte bota det med (citerar Daniel) "en sån här! i varmt vatten" samt citron (som jag faktiskt! hade hemma). Det var äckligt men verkade funka. Måste ju vara frisk till vår big show på mejeriet den 29e! *nervös*
haha, det låter som du och simon är sambor i din blogg. Och det är ju ganska kul. Känns fint att du verkar trivas så bra!
Just nu är här lite tråkigt för jag får varken sjunga eller vara i stallet. Och sätter jag mig med gitarren kan jag inte låta bli att sjunga så nej, den får vara. Blä. Trist.
Kram på dig!!!

2005-11-22 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback