Minijulafton

Det är lördag morgon och en vecka kvar till julafton. Idag blir det dock lite julafton ändå... Calle kommer hit och vi ska fira, innan det är dags för fest med klassen... :) Kanske var det därför jag vaknade så tidigt och inte kunde somna om. Kanske var det därför den efterlängtade kylan slog till i natt och det nu är frost ute... :)

Låg kvar en ganska så lång stund i sängen, efter det att jag hade vaknat. Sedan gick jag upp och kokade gröt och kaffe, satte mig på mitt rum och åt frukost och beundrade utsikten. Mmm... jag älskar vita vintrar. :) Efter det fick jag för mig att jag skulle platta håret och sedan att det verkligen var dags att damma mitt rum. Jag gjorde bådadera.

Nu är jag på väg till övningsrummen, där jag såsmåningom ska träffa Stina och spela lite duetter.
Calle kommer vid lunch.

Tomtemage, helt klart. ;P

pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback