Egon

Jag är tillbaka i Göteborg över helgen. Det känns nästan lika mycket hemma här som Ljungskile, slog det mig när jag steg av buss nr. 17... Jag trivs väldigt bra här. Staden är underbar. Och det är underbart att få bo med Calle... ;)

Ikväll har jag dock hela lägenheten för mig själv. Calle började jobba innan jag ens kom hit och Simon är hemma hos familjen i Blekinge. Men jag åkte in ändå. Dels är det skönt att vakna här imorgon och ha hela helgen här, dels är det faktiskt skönt att komma bort från skolan. Att dessutom få lite stund för mig själv... mmm... I like. :)

Så nu killar, tänkte jag äta upp all er mat, utnyttja ert trådlösa internet och bredband till max, kolla på TV och film tills ögonen är fyrkantiga... you name it, hehe. :P Gött mos deru, hehe.

(Bud på en påse godis också... mmmmmm... hehehehe.) Puss hej!

... och jättegrattis till Linus som nu är lika gammal som oss andra (but not for long...), haha. Puss! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback